Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Καλημερούδια! Ναι, ζηλέψαμε!

H Κλαίρη πήγε με τους μαθητές του σχολείου της (Ομάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης) εκδρομή στο Βελβεντό.

Έστειλε λοιπόν σήμερα (Fri, 14 Mar 2008 10:40:15) δύο ηλεκτρονικά μηνύματα με φωτογραφίες και σαφή σκοπό να ζηλέψουμε, το γράφει κιόλας, δεν ήταν και δύσκολο εδώ που τα λέμε.

"Καλημερούδια απο Νεράιδα- Βελβεντος Κοζάνης"



"Απο την διημερη εκδρομη με την ομαδα Περιβαλλοντικης εκπ/σης του σχολειου μου στον Βελβεντο Κοζάνης .
Εξαιρετικα παιδιά, υπεροχη περιοχή
Κλαίρη,
ετσι για να ζηλεύετε... περισσότερα αλλη στιγμή"





21.03.2008

Κι άλλες φωτογραφίες από την εκδρομή της Ομάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του 8ου Λυκείου Θεσσαλονίκης και διευκρινίσεις πού πήγαν, τι έκαναν κ.τ.λ.(ενώ η Κλάιρη ετοιμάζει ήδη την εκδρομή της επόμενης χρονιάς! Είμαι μέσα, αν μπορώ, στο είπα έτσι δεν είναι;)



"Αναστασία μου καλησπερούδια,
για να σου λυσω εύλογες απορίες με τα παιδιά μου, αφού φυτεψαμε καμμιά 60αρια δενδρύλια- θάμνους στην αυλή του σχολείου και σε συνεργασία με την υπηρεσία του Δήμου εγινε εγκατασταση δικτυου υδροδοτησης, επισκευθήκαμε το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπ/σης Βελβεντού , όπου παρακολουθήσαμε και βεβαια συμμετειχαμε ενεργότατα , το Πρόγραμμα: "Λαφίστα, το φαράγγι των μυθων και των υδάτινων ήχων". Ειμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένη γιατί ολα πήγαν τέλεια ...
Σου στέλνω μερικές ακομη φωτογραφίες...
Πολλα φιλια
Κλαιρη"





6 σχόλια:

veronica είπε...

Είμαι απο το 8ο λυκειο θεσσαλονικης!ημουν κι εγω σε αυτην την εκδρομη!ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ειδαμε πολυ ομορφα τοπια!!!αντε και του χρονου κυρια και για περισσοτερες μερες!!!!!

καλημέρα είπε...

veronica,
φαίνεται, φαίνεται ότι περάσατε υπέροχα! Φρόντισε και η Κλαίρη να πάρουμε κι εμείς μια ιδέα (με την ευκαιρία, Κλαίρη, εμάς πότε θα μας εκδρομή;)
Αλήθεια δεν μπορείτε να πάτε κι άλλη εκδρομή φέτος, αλλού ίσως; Πρέπει να περιμένετε μέχρι στου χρόνου;
veronica, σε ευχαριστώ για το σχόλιο, ελπίζω να ξαναμπεις στην παρέα μας.

veronica είπε...

καλα θα ηταν να ξαναπηγαιναμε φετος αλλα δεν γινεται...παντως αν παμε και του χρονου θα σας παρουμε μαζι μας!!!!!

καλημέρα είπε...

Αν γίνεται, θα πάρω άδεια και θά'ρθω τρέχοντας!

Η Κλαίρη λέει ότι είστε καταπληκτικά παιδιά οπότε, είμαι σίγουρη, ακόμη κι αν δεν γίνεται να ξαναπάτε εκδρομή φέτος θα έχετε βρει τον τρόπο να κάνετε ωραία πράγματα κι ας μην είστε σε εκδρομή.

Ανώνυμος είπε...

Με το καλό, για του χρόνου ήδη έχω στο μυαλό μου τετραήμερη εξόρμηση και μάλιστα σε νησί..... "Οπλα, μπαλάσκες" στα θρανία , σακίδια στον ώμο, καλή διάθεση και φύγαμε. Όποιος θέλει έρχεται μαζί μας και θα περάσει υπέροχα.
Αναστασία μου, άλλες φωτογραφίες δεν μπορούν να "ταξιδεύσουν" στους αιθέρες?
Κλαίρη

καλημέρα είπε...

Καλημερούδια Κλαίρη!
Αφού επιτρέπεται και βέβαια μπορούν!
(τώρα δεν προλαβαίνω, όμως μέχρι το μεσημέρι θα τις ανεβάσω)