Κυριακή 9 Μαρτίου 2008

"Παραείμαι κοντά..."

"Παραείμαι κοντά του για να με ονειρεύεται.
Δεν πετώ πια από πάνω του, δεν του ξεφεύγω
κάτω απ’ τις ρίζες του δέντρου. Παραείμαι κοντά.
[…] Πολύ κοντά.
Γεύομαι τον ήχο, βλέπω το γυαλιστερό τσόφλι αυτής της λέξης
καθώς ξαπλώνω ακίνητη στην αγκαλιά του. Αυτός κοιμάται.
[…]
[…] Παραείμαι κοντά
για να του πέσω από τον ουρανό.
H κραυγή μου θα μπορούσε να τον ξυπνήσει.
Tι κακόμοιρο πλάσμα που είμαι,
φυλακισμένη στο σχήμα μου,
εγώ που ήμουν σημύδα, που ήμουν σαύρα,
που έβγαινα απ’ τα κουκούλια μου
λαμπυρίζοντας στα χρώματα που έπαιρνε η σάρκα μου.
Εγώ που είχα
το χάρισμα
να εξαφανίζομαι μπροστά σε έκπληκτα μάτια,
απ’ τα πλούτη το πιο ακριβό.
Είμαι κοντά,
παραείμαι κοντά του για να με ονειρεύεται.

Tραβώ το χέρι μου κάτω απ’ το κεφάλι του κοιμισμένου
κι είναι μουδιασμένο, γεμάτο ένα σμάρι καρφίτσες,
στην άκρη της καθεμιάς, περιμένοντας το μέτρημα,
κάθονται οι έκπτωτοι άγγελοι."

ποίημα της της Βισουάβα Σιμπόρσκα
(μτφρ. Αικατερίνη Δούκα-Καμπίτογλου)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα καλησπέρα καλησπέρα..

Σχετικές πληροφορίες για την Βισουάβα Σιμπόρσκα στο ακόλουθο link

http://poetrybookshop.wordpress.com/2007/09/11/

καλημέρα είπε...

Μπήκα και είδα, ευχαριστώ informationavanger!
Πώς σου φάνηκε η έκθεση του Πικάσο;
(Κυριακή πριν από Κ.Δευτέρα άδεια ήταν μάλλον η πόλη, ε;)

Ανώνυμος είπε...

Δεν κυκλοφόρησα πολύ κέντρο αλλά στην έκθεση γινόταν χαμός. Νέοι, ηλικιωμένοι, μαμάδες και μπαμπάδες με καροτσάκια...θα πάω μια καθημερινή όμως να την ευχαριστηθώ και θα είμαι και πιο 'διαβασμένη' αυτή τη φορά.


(χάθηκα γιατί εκτός απο δουλειά διαβάζω και φέτος να πάνε όλα καλά τελειώνω το μεταπτυχιακό οπότε καταλαβαίνεις..θα επανέλθω όμως σύντομα)

Καλό βράδυ

καλημέρα είπε...

Τέτοια Κυριακή πρωί και είχε τόσο πολύ κόσμο; Βρε λες να έκανε τόση διαφήμιση αυτή η ιστορία;

Καλό διάβασμα, όλα να πάνε όπως τα θες!