Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Τι να σου ευχηθώ; Τίποτα λιγότερο!

Άστρο
Όταν
χαραζει
Στον ουρανό
είν' ένα αστέρι
Αστρο του πρωινού
Ο κόσμος είναι ένα άστρο μακρινό
Κι αν χάθηκαν τ'αστέρια απο παντού
να έρθεις να σου φτιάξω εγω δικά μου
Άστρα μη με μαλώνετε που τραγουδώ τη νύχτα
Κάποιος είπε πως η αγάπη σ' ένα αστέρι κατοικεί
Όσα άστρα γύρω βρισκονται στην έκπαγλη σελήνη
 Aπ' όλα τ' άστρα τ' ουρανού ένα 'ναι που σου μοιάζει
ένα που βγαίνει το πουρνό όταν γλυκοχαράζει
Πάλι μέτρησα τ΄αστέρια κι όμως κάποια λείπουνε
μόνο τα δικά σου χέρια δε μ΄ εγκαταλείπουνε
Μη φοβάσαι μωρό μου,
πάνω λάμπουν τ΄αστέρια,
εδώ κάτω λάμπουμε εμείς
Εσύ είσαι το τυχερό μου αστερι,
όλη η φυση κι ο κόσμος το ξερει σαν μας βλέπουν μαζί αγκαλιά...
δικά σου τα γλυκά πρωινά αυτού του κόσμου


 (η ζωγραφια από εδώ)


Το καλύτερο που μπορώ να σου ευχηθώ για την καινούρια χρονιά που ερχεται

Ας εχεις, ας βρεις, ας κρατήσεις αυτό ακριβώς που λεει το τραγούδι.
Ό,τι αγαπας και κανει τη ζωή σου δημιουργική, όμορφη, χαμογελαστή, αληθινή.
Τίποτα λιγότερο.

Χρόνια πολλά και καλά.


"Όταν κοιτάζω εσένα
βλέπω μια αρχή,
μια φλόγα
να καίει πάνω από τη στάχτη
Όταν κοιτάζω εσένα...
Το πρώτο φως,
το θαύμα
βλέπω αυτό που θα 'ρθει
θα 'ρθει μαζί με σένα...
Όλη του δρόμου η συννεφιά
όλη των άστρων η ερημιά
κι όσα με πνίγουν,
ένα τίποτα
ένα τίποτα, όταν κοιτάζω εσένα
Βλέπω μια αρχή,
μια αχτίδα
βλέπω ουρανούς και βάθη
όταν κοιτάζω εσένα
Βλέπω νησιά χαμένα
στου ταξιδιού την άκρη
νερά γαληνεμένα
Όλη του δρόμου η ξαστεριά
του πρωινού όλη η δροσιά
όλες οι λέξεις
και τα χρώματα
όταν κοιτάζω εσένα.
Όλη του δρόμου η συννεφιά
όλη των άστρων η ερημιά
κι όσα με πνίγουν,
ένα τίποτα,
όταν κοιτάζω εσένα..."

26 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

τίποτα λιγότερο αληθινότερο ομορφότερο ολοκληρωμένο.
χρόνια καλά και πολλά και πάντα με αμέτρητη και ατέλειωτη υγεία και αγάπη.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Στέλνω και από 'δω τις ευχές μου, γιατί φαινεται ότι το gmail σου δεν λειτουργεί.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ!!!!!!

Benikos place είπε...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!!! Υγεία ευτυχία και αγάπη!

καλημέρα είπε...

b|a|s|n\i/a,
τίποτα μισό, μακαρι. Χρόνια πολλά με υγεία και αγαπη, το ενα να τρεφει το αλλο.

καλημέρα είπε...

Δύσπιστε,
μια χαρα είναι το gmail, πήρα πολλα μηνυματα σημερα κανονικά, πήρα και την κάρτα σου, ευχαριστώ!
Χρονια πολλά, ας είμαστε καλά, γεροί, κι όλα θα γίνουν.

καλημέρα είπε...

Νίκο,
ανταποδίδω τις ευχες στο πολλαπλασιο.
Θα κατεβείτε Ελλαδα στις γιορτές;

Hfaistiwnas είπε...

Χρόνια πολλά και καλά!
Και αγάπη, πάντα..

καλημέρα είπε...

Ηφαιστίωνα,
καλές γιορτες και μια καινούρια χρονια με αγαπη, παντα, όπως ακριβώς το λες.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Μόνο εσύ θα μπορούσες να φτιάξεις ένα τέτοιο ΑΣΤΕΡΙ.
Χρόνια Πολλά Αναστασία μου.
Να αγαπάς πάντα και η ευτυχία να βρίσκεται σε κείνους που αγαπάς.

VAD είπε...

Xρόνια Πολλά,Καλές γιορτές,
υγεια και αγάπη...

nikiplos είπε...

Αγαπητή Αναστασία, εύχομαι
Χρόνια πολλά και καλές γιορτές !
Το έλατο περιττό να πω υπέροχο... γεμάτο στίχους και μουσικές!
Αλλά το καλύτερο, εκείνο δλδ που "έρραψε" είναι το:

Ό,τι αγαπας και κανει τη ζωή σου δημιουργική, όμορφη, χαμογελαστή, αληθινή.
Τίποτα λιγότερο.

Αυτό ακριβώς εύχομαι και εγώ!

ΙΩΑΝΝΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ είπε...

Αδελφούλα τα "χρόνια πολλά", τα 'χουμε πει ήδη και από κοντά.
Σου τα ξαναλέω με το τραγούδι που σου 'λεγα σήμερα.
"Παράπονο" δεν έχω γιατί στο δέντρο με τα τραγούδια που 'φτιαξες τραγούδι του Βασίλη Παπακωνσταντίνου έβαλες, όμως αν ήξερες αυτούς τους στίχους του ΄Αλκη Αλκαίου δε θα τους έβαζες;

"Παίζουν τυφλόμυγα στο δρόμο τα παιδιά
κι είναι οι μορφές τους τρομαγμένα περιστέρια
μου έδειχνες το Σείριο μια βραδιά
μα εγώ δεν είχα μάτια για άλλα
α σ τ έ ρ ι α.

Ποιον ξεναγείς απόψε στα ά σ τ ρ α του ουρανού σου
και με τα παραμύθια σου ποιον ξεγελάς;
Αυτά που τώρα τα θυμάσαι και γελάς
σου κλέβαν κάποτε τον ύπνο και το νου σου."


http://www.youtube.com/watch?v=8f4hrCa-B9M&feature=related

efoudi είπε...

χρόνια πολλά αναστασία.
παντά καλά, πάντα με χαμόγελο.

καλημέρα είπε...

Καλημέρα Βαγγέλη,
χρόνια πολλα και καλά με υγεία πανω απ'όλα και όλα τα αλλα θα ερθουν.
Φιλιά σε Μάγδα και Αλέξανδρο!

καλημέρα είπε...

VaD,
τα δύο βασικά ευχήθηκες, με υγεία και αγαπη όλα γίνονται!

Υ.Γ. Αυτές τις γιορτές συναγωνιζόμαστε εδώ στην οατρίδα ανετα τις θερμοκρασίες τοπυ Σουδαν, σαν Αυστραλία είμαστε, χωρίς πλάκα...

καλημέρα είπε...

Νίκιπλε,
ευχαριστώ!Χρόνια πολλά,ξανά, επίσης!

Ξερεις, μου πήρε χρόνια να το καταλαβω, αλλα τώρα μόνο για αυτό είμαι σίγουρη, όλα τα αλλα ας τα συζητήσουμε, αυτό πια δεν το διαπραγματευομαι καν, πρωτα να είμαστε γεροί, και αμεσως τίποτα λιγότερο από, ότι ευχήθηκα φετος, μα τίποτα λιγότερο, αλλιώς νίκιπλέ μου τι αξίζει να ζούμε;
Φιλιά!

καλημέρα είπε...

καλά, VaD, ελπίζω να καταλαβες τι ήθελα να γραψω πριν, τόσο βιαστικά που πληκτρολογούσα! Μερικές φορες πληκτρολογώ όπως μιλάω, γρήγορα, γρήγορα...

καλημέρα είπε...

Αχ, αδελφούλα
τι τελειο τραγούδι!
Σε τσακίζει βεβαια αμα προσεξεις τους στίχους, αλλα ...ας είμαστε καλά να γινόμαστε χαλια, που λεει κι ο Μάλαμας...
Φιλιά πολλά πολλά!

καλημέρα είπε...

Εφούδι μου,
και καλά και πολλά και παντα με χαμόγελο!
Καλημέρα!!!

roadartist είπε...

Καλή χρονιά Αναστασία μου!
Τα καλύτερα σε σένα και στην οικογένεια σου!
Υγεία πάνω από όλα και αγάπη!
Να είσαι πάντα καλά, χαμογελαστή, δημιουργική! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα! Σε φιλώ!

Ελένη Λιντζαροπούλου είπε...

Τ' αστέρι του βοριά θα φέρει ξαστεριά
Ξέρω κάποιο αστέρι, αστέρι αστεράκι, που λάμπει ψηλά
Αστέρι μου φεγγάρι μου της άνοιξης κλωνάρι μου

Κοντά σου θα’ ρθω πάλι…

Να πάρω τις ευχές σου στις χούφτες μου και να τους δώσω ένα φιλί για την Καλή Χρονιά, την Φιλία, την Επικοινωνία.

Να είσαι πάντα καλά.

καλημέρα είπε...

Roadartist,
χρόνια πολλά, καλή χρονιά, κι απο δω καλή μου.
Γερές να είμαστε κι όλα θα γίνουν!Όλα!
Φιλιά πολλα

καλημέρα είπε...

big mama,
πόσα όμορφα τραγούδια υπαρχουν που μιλανε για αστερια.
Καλή χρονιά ας εχουμε, με υγεία και αγαπη,
Χρόνια Πολλά!

manetarius είπε...

Καλή Χρονιάάάάάά!!!

(ας είμαστε καλά να γινόμαστε χάλια;;)

Φιλιά πολλά με υγεία και ευτυχίαααα!!!

:)))))))

καλημέρα είπε...

Καλημέρα μανιταρακι,
Καλή Χρονιά!

(το "να είμαστε καλα να γινόμαστε χάλια" είναι γνωστή φραση του Μάλαμα, μην ανησυχείς, εμείς όλο στο να είμαστε καλά θα είμαστε!)

Πολλα φιλιά!

katerina είπε...

Αναστασάκι υπέροχο το έλατο, τα χρώματα, οι στίχοι το τραγούδι του Φάμελου,πανέμορφες κι ζωγραφιές..μια απ αυτές την εχω βάλει για φόντο στον υπολογιστή....άσε που δε ξέρω πια να πρωτοδιαλέξω συνεχώς αλλάζω..
Ας ξαναευχηθώ και σε σένα και στην καλημεροπαρέα ο,τι καλύτερο για το 2010 υγεία κι αγάπη πάνω απ όλα.
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου και για τα όμορφα πρωινά που μας χαρίζεις.
καλημεροφιλάκια!