Τετάρτη 25 Ιουνίου 2008

Ποια συναυλία θυμάσαι; Συνεχίζουμε;

Διαβάζω τα σχόλιά σας στην ανάρτηση με θέμα Ποια συναυλία θυμάσαι;.
Πράγματι, όπως λέει και η Βάσω, πολλές και διαφορετικές είναι οι συναυλίες στις οποίες αναφέρεστε. Και έχει δίκηο, χαίρομαι πολύ για αυτό. Αν θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε, υπάρχουν τόσες συναυλίες ακόμα να θυμηθούμε.
Σκέφτομαι όμως ότι πρέπει κι εγώ να πω κάτι για μια συναυλία. Εκείνο το μία, με παίδεψε, είναι η αλήθεια. Ποια να διαλέξω; Μόνο μία; Την πάτησα μου φαίνεται, γιατί ρώτησα μόνο για μια;
Θυμάμαι, ξανασκέφτομαι, πολλές μου έρχονται στο μυαλό. Άλλη φορά θα γράψω για τις συναυλίες τις οποίες για άλλο λόγο την κάθε μια δεν θα ξεχάσω ποτέ.
Τώρα θα σου πω για μια συναυλία. Η αποχαιρετιστηρια των Κατσιμιχαίων στη Θεσσαλονίκη. Θέατρο Γης, ανεβαίνουμε στο θέατρο, χιλιάδες, με τα πόδια. Άγνωστοι, πηγαίνουμε για τον ίδιο λόγο. Να συναντηθούμε στην τελευταία συναυλία που δίνουν οι αγαπημένοι μας Κατσιμίχες. Δεν γνωριζόμαστε λοιπόν όλοι εμείς αλλά καταβάθος γνωριζόμαστε πολύ καλά και μπορεί και να το νιώθουμε. Όταν λίγη ώρα μετά τραγουδάμε όρθιοι στο κατάμεστο θέατρο για όση ώρα κράτησε η συναυλία, το ξέραμε πια καλά ότι "...τυχαία δε βρεθήκαμε... δε φύσηξε τυχαία ο άνεμος που σμίγει των ανθρώπων τις ζωές".
Ήμουν τόσο χαρούμενη αναμεσα σε όλους αυτούς τους ωραίους, δικούς μου, ανθρώπους. Ήμουν τόσο σίγουρη ότι στα χρόνια που θα έρθουν οι Κατσιμιχαίοι, που άλλαξαν τον μέσα μου κόσμο από τα πρώτα εφηβικά μου χρόνια που τους πρωτοάκουσα, θα μου έλειπαν πάρα πολύ.
Έρχονται μέρες που δεν μπορώ να σου πω πόσο πολύ μου λείπουν.
Αλλά ποτέ δεν ξέρεις, ε;

11 σχόλια:

Roadartist είπε...

"Καλημέρα" :))
Ειχα δει τη τελευταια των Κατσιμιχαιων στην Αθηνα και οντως ήταν μια ξεχωριστή κ αυτή...
Θα σε ακουσω & σημερα, δε ξερω για ποσο οσο προλαβω, φιλια!

Adamantia είπε...

Kι εγω την ειχα δει στην Αθηνα!
Τι καλα, σ'ακουω τωρα (στο γραφειο απ'τον υπολογιστη μου)!!

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά θα ήθελα να την είχα δει κι εγώ αυτή τη συναυλία. Η αλήθεια είναι ότι πολλούς Έλληνες δημιουργούς τους αγάπησα όψιμα και σε αυτό σίγουρα με βοήθησε και ο 9,58. Παλιότερα ήμουν στραμμένη κυρίως στην αγγλόφωνη μουσική και στον ροκ ήχο. Αλλά, όπως θα έλεγες κι εσύ, ποτέ δεν είναι αργά. Εξάλλου οι επιλογές μας διαμορφώνονται ανάλογα με την ωριμότητά μας.
Υ.Γ.1 Ενθουσιάστηκα με αυτό που θα γίνει στη σχολή Μουσικών Σπουδών (ωχ, κάπως έτσι δε λέγεται;) και λέω να πάω αύριο. Ξέρουμε μήπως τη σειρά και την ώρα εμφάνισης των μουσικών;
Υ.Γ.2 Σου έστειλα και χθες mail, αλλά μάλλον δεν το έλαβες. Υποπτεύομαι οτι φταίει η δική μου σύνδεση.
ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΑΣΩ Χ.

καλημέρα είπε...

καλησπέρα roadartist!
τελικά πόσο πρόλαβες να ακούσεις;

καλημέρα είπε...

Αδαμαντία,
ήσασταν λοιπόν μαζί με την Δρομοκαλλιτέχνιδα. Ωραίο δεν είναι αυτό; Ποιος ξέρει σε ποσες συναυλίες έτυχε να είμαστε χωρίς να γνωριζόμαστε, και να, συναντηθήκαμε τώρα διαδικτυακά.

Περιμένω σχόλια για την πρώτη ακρόαση!

καλημέρα είπε...

Βάσω,
να κανονίσουμε να πάμε αύριο στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών; Κι εγώ θέλω σε αυτή τη συναυλία.
Όχι, μέχρι χθες τουλάχιστον δεν ήταν σίγουρη η σειρά εμφάνισης των μουσικών.

Roadartist είπε...

Ολη!! :)
Ακουσα και το τραγουδι που εχει το μανιταρακι στο μπλογκ της.. Στην αρχη σκεφτομαι "αυτο κατι μου θυμιζει".. :)
Θα σε ακουσω και αυριο μαλλον..
Το προβλημα ειναι οτι δε μπορω να σε ακουω απο το δρομο με το mp3, πρεπει να'μαι σε pc, τελικά σημερα βγηκα για δουλεια εξω μετα τις 11. Και αυριο θα προσπαθησω φιλια :)

καλημέρα είπε...

Κοιτα να δεις,
εσύ έγραφες στο blog μου κι εγώ στο δικό σου, μα τέτοιος συγχρονισμός!
Μα, όλη!!!;;;
Ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

..τα μεγάλα πνεύματα!!
Γιατί ευχαριστείς?
Μου άρεσαν και οι μουσικές επιλογές αλλά και όσα έλεγες.
Ταυτιση τολμώ να πω..
:)
Επισης ζήλεψα το σποτάκι που έχετε
χαχαχα το ξέρω δεν παω καλά :)
Ευχαριστώ για το link :)

Ανώνυμος είπε...

Αναστασία,έχω δει πολλές συναυλίεςαλλά αυτή που μου έμεινε ανεξίτηλη στην μνήμη είναι πρίν3 χρόνια ησυναυλία του Μικρούτσικου στο θέατρο γής.Το θέατρο ήταν γεμάτο,ο κόσμος δεν σταμάτησε να τραγουδάει τα τραγούδια του Καββαδία και στο τέλος και ο Μικρούτσικος δεν μπόρεσε να κρύψει τηνσυγκίνηση του και έκλαιγε.Βέβαια και οι συντελεστές ήταν εξαιρετικοί.Κούτρας,Κότσιρας,Μαχαιρίτσας
και ο Θηβαίος.Ακόμα δονούμαι απο τηνσυγκίνηση.Χρύσα Πολ.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ περιμένω την τελευταία συναυλία των κατσιμιχαιων στο ηράκλειο. Σε μία από τις συναυλίες τους βρήκα τον "μεγάλο μου έρωτα" και όταν χωρίσαμε (μετά από μερικά χρόνια, λόγω απόστασης) δώσαμε ραντεβού στην επόμενη συναυλία των κατσιμίχα στο ηράκλειο. : ) ...

Κατσιμιχαίοι τί θα γίνει, θα περιμένω πολύ ακόμη; Το χρωστάτε στην τσατσάρα. Κι αν τελείωσαν τα δόντια της κι αν έφτασε ο οδυσσέας στην ιθάκη, πάλι πήρε το κουπί ψάχνοντας το μέρος που θα το μπήξει για να σταματήσει η περιπλάνησή του...

Μια τελευταία βόλτα στους φίλους σας δεν βλάπτει. Τεσπα καμιά κρίση ηλικίας, καμιά κλιμακτήριο δεν θα περάσετε; Πόσο να περιμένω ακόμη;

ΙΣ