Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Ψαραντώνης, μετα τη συναυλία

Και θέλω και δεν θέλω να σας πω για την Παρασκευή το βράδυ.
Δεν θέλω να πω πολλά για να μην φύγει αυτό που έχω μέσα μου. Θέλω να σας πω όμως και πόσο υπέροχα ήταν.

Ο Ψαραντώνης μας πήγαινε στους θεούς.
Κι ας μην είμασταν καλό κοινό. Αφού ένα τέλος κανονικό δεν τον αφήσαμε να κάνει στα τραγούδια, που τα χαμηλώνει σιγά σιγά και όπως σβήνουν έτσι τα κλείνει. Είδε ότι χαμπάρι από κάτω, έλεγε ένα μπράβο... με λεπτή ειρωνία, κι αυτό στο χαβαλέ το έπαιρναν.
Δεν είμαστε για τέτοιους μουσικούς, δεν είμαστε για τέτοιες μουσικές. Θέλει ηρεμία μέσα σου να τους ακούσεις, έτσι νομίζω. Γιατί ο Ψαραντώνης όταν παίζει δε μιλάει ούτε "παίζει" με μας, με το θεό και τον αέρα μιλάει.

Εγώ η λαλίστατη και τώρα άλλα δεν μπορώ να σου πω. Μόνο να το ζήσω ξανά θέλω, όχι να τον ακούσω, να το ζήσω, κι ας το ξέρω ότι στον ίδιο ποταμό ποτέ δεν μπορείς να μπεις δυο φορές.

Υ.Γ. Στο ακριβώς διπλανό ακριβώς τραπέζι καθόταν ο Θωμάς ο Σιώμος. Είχαν στον τραπέζι καρέκλες άδειες, πράγμα περίεργο, όλο το μαγαζί γεμάτο. Σκύβει και μου λέει, κάποια στιγμή, όταν τελειώσει τη συναυλία του, θα έρθει ο Νικ Κέιβ. Ήρθε με την μπάντα του, κάθισαν στις άδειες καρέκλες. Κάθισε ήρεμος, ήσυχος και τον παρακολουθούσε με προσήλωση, όσο τον έβλεπα δηλαδή γιατί ήμουν εκστασιασμένη από τον Ψαραντώνη. Τον εκτίμησα για αυτή του τη στάση. Να, μουσικός σκέφτηκα κάποια στιγμή, ωραίος, να ξέρει να εκτιμήσει τον σπουδαίο συνάδελφό του, να πάει χωρίς ύφος- ποιος ειμαι εγώ- να ακούσει.
Υ.Γ.2 Όσο μεγαλώνω πόσο βαθιά εκτιμώ τους ήρεμους ανθρώπους με πάθος, και πόσο λίγους βλέπω...

Η φωτογραφία δεν είναι δική μου. Την βρήκα ψάχνοντας στο ίντερνετ, στο blog του ΒασικούΜετόχου, το οποίο σήμερα έμαθα, από εκεί την αντιγράφω.

9 σχόλια:

Πριγκηπέσσα είπε...

Καλά τα λες Αναστασία.Δυστυχώς τα πράγματα έτσι είναι και μάλλον θα γίνουν και χειρότερα.Για πές μου πόσοι απ αυτούς που ήταν εκεί ξέραν τι πήγαν να ακούσουν;

Ανώνυμος είπε...

Δεν συμφωνώ με την πριγκηπέσσα.Εγώ πήγα μαζί με τον Βαγγέλη και τον ακούσαμε το σάββατο.Το μαγαζί ήταν φίσκα και είχε πολύ νέο κόσμο και είχα την εντύπωση ότι οι περισσότεροι ήξεραν τι πήγαν να ακούσουν.Δεν θα προσθέσω κάτι γιατί Αναστασία με κάλυψες με ότι έγραψες.Ο άνθρωπος επικοινωνούσε με τον θεό.
Χρύσα Πολ.

καλημέρα είπε...

Δημήτρη, συμφωνώ. Δεν είμαι σίγουρη ότι ήξεραν ακριβώς. Χωρίς να είμαι σνομπ- ελπίζω- στα εντυπωσιακά ενθουσιάζονταν. Ο Ψαραντώνης ξέρει να το κάνει κι αυτό, είναι απίστευτος δεξιοτέχνης, όμως η μαγεία του είναι αλλού, έτσι νομίζω...

καλημέρα είπε...

Χρύσα,
δεν ξέρω, παρόλο που είχε και την Παρασκευή πολύ κόσμο και πολύ νέο κόσμο, αυτό είναι πάρα πολύ καλό βέβαια, δεν ήταν όσο ...κατανυκτικοί άξιζε αυτό που άκουγαν. Μιλούσαν, γελούσαν στο ξεκούδουνο, ενθουσιάζονταν βέβαια με τα γρήγορα κρητικά, όμως ο Ψαραντώνης ήταν κάτι πολύ παραπάνω από αυτό στο οποίο δεν συμμετείχαν εντελώς. Μπορεί να είμαι και "ψείρας", τι να πω...
Εμένα βέβαια να πω δεν με επηρέασε τίποτα εντέλει, μαγεύτηκα και ταξίδεψα, έτσι κι αλλιώς.

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!
ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ6 ΕΤΩΝ ΜΕ ΟΞΕΙΑ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ.ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΔΟΤΕΣ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ. Η ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΒ+ (ΡΕΖΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟ) .ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝΜΕΤΣΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ -ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ (παιδο-ογκολογικό ) ( 2310 993506 & 2310 993944 )ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

''Που είσαι πετροπέρδικά μου
που πετάς στα όνειρά μου''.
Το άκουσα δυό φορές, μιά στο πρώτο μέρος και μια στο κλείσιμο κατα τις τρεις η ώρα.
Η δεύτερη φορά μου άφησε αυτή την γλύκα του ανεπανάληπτου.
Με όμορφες φωνές να σιγοντάρουν από κάτω και αυτο το -σ'αγαπώ ,σ'αγαπώ,σ'αγαπώ, να ακούγεται μαγικό ,πλημμυρισμένο από θεία συγκίνηση από όλους όσους είμασταν τυχεροί που απομείναμε στην Αίγλη.
Ψαραντώνης.
Μέχρι και τη Αυστραλία θα πηγαινα να τον ακούσω.
Ειδικά τώρα που θα είναι με τον Νικ Κεηβ μαζί.
Αλήθεια Αναστασία μου, σε ποιό CD είναι το τραγούδι?

καλημέρα είπε...

Βαγγέλη μου είναι στο δίσκο(cd) "Ιδαίον Άντρον" (ο τιτλος είναι "θ'ανεβώ στον ουρανό",
φιλιά!

vasikos metoxos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Socrates Tsouplakis είπε...

Ναι έτσι ήτανε . Δεν άφηνε κανένας να τελειώσει. Αλλα ρε παιδιά στον Μύλο τον Οκτώβριο του 2008 απλα τον Εσκισαν!!! πήγα και τον ζήτησα συγνώμη για τους άλλους δεν άντεξα. Φέτος πήγα να τον Ακούσω στα Ανώγεια τον Ιούλιο του 09 στην Άνοδο των Ανωγείων προς τιμή του Μάνο Χατζιδάκι
και έλεγα οτι εκει θα επικρατεί ησυχία αλλά τα κινητά και τα παιδια ήταν το κάτι αλλο , αλλά το τραγελαφικό ήταν όταν χτύπησε το κινητό του Ψαραντώνη μέσα απο την τσέπη του οταν τραγουδούσε ο κόσμος . Τελος παντων ο Ανθρωπος ειναι Θεός !!! Ελπίζω μια μέρα να παίξει μέσα ή έξω απο το Ηρώδειο όπως ονειρέυεται και να πάω να τον ακούσω . Ευχαριστούμε για όλα ΨΑΡΑΝΤΩΝΗ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ . (Σωκράτης - Θεσ/νικη)