Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

εαρινό ιδίωμα


Μέχρι το Σάββατο συνεχίζεται στη Μetamorfosis(Χρ.Σμύρνης 12) έκθεση ζωγραφικής του Στέλιου Τόλιου, με τίτλο "εαρινό ιδίωμα". Δεν γνωρίζω τον ζωγράφο, ούτε προηγούμενες δουλειές του αλλά τα έργα αυτής της έκθεσης που είδα μου άρεσαν.





















Ένα βιογραφικό του ζωγράφου:
Ο ζωγράφος Στέλιος Τόλιος γεννήθηκε στις Σέρρες, το 1967.
Το 1993 αποφοίτησε από την ανώτατη σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, από το εργαστήρι ζωγραφικής του Μάκη Θεοφυλακτόπουλου. Είναι μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος.
Ζει και εργάζεται στις Σέρρες.

16 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πολύ ωραία - καταπληκτικά έργα!!

Ανώνυμος είπε...

Αναστασία τον Στέλιο Τόλιο δεν τον γνώριζα.
Φρόντισα να μάθω τη δράση του, μετά την παρουσίαση των έργων του στη σελίδα σου.
Αυτό που είδα μου άρεσε πολύ.
Εκτιμώ πολύ στη ζωγραφική, όχι την πιστή απεικόνιση αλλά όταν υπάρχουν προεκτάσεις, που καλείσαι να τις ανακαλύψεις ανάλογα με τη δική σου ματιά.
Εδώ υπάρχουν πράγματα στο βάθος των έργων.
ΝΙΝΑ

καλημέρα είπε...

Γεια σου roadartist!
Συγχαρητήρια για τη διάκριση!
Κάθε φορά που μπαίνω στο blog σου, δυσκολεύομαι να σχολιάσω, είναι τόσα τα μηνύματα που...διστάζω,
για αυτό σου δίνω τα συγχαρητήρια εδώ,
φιλιά!

καλημέρα είπε...

Νίνα,
κι εγώ το ίδιο, τώρα και αφότου είδα αυτα τα έργα του που μου άρεσαν εμαθα γι' αυτόν, όσα έμαθα βέβαια...
Ξέρεις τι (χαζό) κριτήριο είχα; (το ξέρω ότι δεν είναι το σωστό) Θα χαιρόμουν να βλέπω έναν από αυτούς τους πίνακες κάθε μέρα, τόσο απλά, μπορεί και απλοϊκά.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αναστασία μου , πετροπέρδικά μου, θα επισκεφθώ την έκθεση του Τόλιου και θα σου πώ. Από τις φωτό δεν μπορείς να ξεχωρίσεις ,φαίνονται τρισδιάστατα.Πρέπει να είναι πανέμορφα.
Σε φιλώ.

Ανώνυμος είπε...

Αναστασία, έχω πληροφορία.
Το κιμπάρης γράφεται τελικά με ι.
ΝΙΝΑ

καλημέρα είπε...

Βαγγέλη,
αναμένουμε εντυπώσεις. Μέχρι αύριο είναι, θα προλάβεις;

καλημέρα είπε...

Μπράβο Νίνα!
Άς το μάθω επιτέλους!

Roadartist είπε...

Αναστασία να είσαι καλά.
Η μόνη αληθινή διάκριση που υπάρχει είναι η εκτίμηση και η θετικότητα απο ανθρώπους τόσο σημαντικούς (ετσι σας νιώθω και είστε!!) .. ειναι τιμή μου πραγματικά και που ανταλλάσουμε απόψεις.. Θα ήταν χαρά μου όποτε το νιώθεις να μου αφήνεις σχόλιο (μόνο όποτε το νιώθεις φυσικά) για να μη χάνουμε επικοινωνία.
Να μου είσαι καλά, πολλά ευχαριστώ για την παρέα, και για όλα.. :)

Unknown είπε...

Εκπληκτικοί πίνακες. Ά ρε..τι βγάζουν τα Σέρρας!Όλοι οι σαψάληδες οι Σερραίοι είναι ταλεντάρες(Σερραίος είμαι, δν ξέρω αν γίνεται αντιληπτό).

kostaslogh είπε...

Καλημέραααααααα!!!!!!!!!!!!!!!
Θα σπεύσω οπωσδήποτε
δεν ειναι να τα χάνεις αυτά
Να σαι καλά Αναστασία

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αναστασία μου καλησπέρα, δυστυχώς στην Χρ.Σμύρνης 12 στο κέντρο που έψαξα δεν βρήκα την metamorfosis στον λίγο χρόνο που είχα. Χρυσ. Σμύρνης με Μητροπόλεως βρήκα την Τερρακότα.Για τον Τόλιο θα ψάξω από άλλον δρόμο και θα σου πω.
Φιλιά πολλά.

καλημέρα είπε...

Νάμαι...

roadartist,
σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όσα γράφεις. Εντάξει λοιπόν, θα ξεπερνάω το δισταγμό μου και θα σχολιάζω!

καλημέρα είπε...

Paschalis (να σε λέω Πασχάλη, μπορώ;)
καλώς ήρθες!
Δεν θα διαφωνήσω καθόλου, εκεί στα Σέρρας με τις τέχνες τα πάτε πάαρα πολύ καλά και μάλιστα εδώ και πολλά χρόνια.

Μπήκα στο blog σας- ωραία ιδέα να το φτιάξετε μια παρέα από κοινού- και μου άρεσε, θα αρχίσω και να σχολιάζω αν με παίρνει.

Με το καλό να ξανάρθεις!

καλημέρα είπε...

Κώστα,
θα ψάξει ο Βαγγέλης και θα δούμε μαζί τα έργα, όσα μπορέσουμε, μαζί, μην ανησυχείς...

καλημέρα είπε...

Βαγγέλη μου, εκεί είναι στη Χρ.Σμύρνης, αλλα λίγο... χαμένο.
Άντε, κάνε κάτι, εσύ που όλα τα βρίσκεις γιατί θέλω να τον ρωτήσω και κάτι,
φιλιά!