Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

λίγο πιο μακριά είναι κι έτσι

Η Ιωάννα Σ. έκανε πριν λίγο καιρό ένα ωραίο ταξίδι πέρα από την άλλη μεριά του ωκεανού. "Θα φέρεις φωτογραφίες, ε;", της είπα. Και έφερε. Νάτες.

Tο Grand Canyon















Tο Monument Valley, λιγότερο γνωστό αλλά εξίσου εντυπωσιακό. Βρίσκεται στα σύνορα Arizona - Utah και είναι το μέρος όπου ζούσαν οι ιθαγενείς Navajo. Εκεί έχουν
γυριστεί πολλές ταινίες (με φόντο την άγρια δύση).
(Ιωάννα, το αυτοκίνητο στο τοπίο είναι για να καταλάβουμε την αναλογία των μεγεθών;)


















Το ταξίδι μετά είχε συνέχεια στο Phoenix, τη Νέα Υόρκη και τη Νέα Ορλεάνη. Και κάπου εκεί άκουσε το συγκρότημα Rebirth Brass Band που της άρεσε πολύ, και δεν έχει καθόλου άδικο, νομίζω...



Καλά ταξίδια, Ιωάννα, άντε και την άλλη φορά να υψώσουμε καλημερινή σημαιούλα στο κοκκινόχωμα του Monument Valley!

17 σχόλια:

Κωνσταντινιά είπε...

Επειδή σε συμπαθώ,
επειδή κατά βάθος είμαι εχέμυθη,
επειδή ανεβάζεις κάτι τέτοια
θα...κρατήσω το στόμα μου κλειστό.




Προς...το παρών, να μην παίρνουμε και θάρρητα.

καλημέρα είπε...

Γεια σου μεγαλόψυχη και εχέμυθη Κωνσταντινιά!

Νάσαι καλά βρε Ιωάννα χάρη στις φωτογραφίες σου τη σκαπούλαρα αυτήν την φορά.

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη υπόθεση να ζείς τα όνειρά σου!
Κι ύστερα λένε μερικοί να μή ζηλεύω...
ας είναι καλά η κοπέλα και συ
Αναστασία!!!
Καλημέεεεεεεεεεεερααααααααααα!!!!!!
(τα πήρα λίγο)

καλημέρα είπε...

Κώστα,
δες το αλλιώς, συγκρίνεται ορέ αδελφέ η Θεσσαλονίκη μας με το Monument Valley και το Grand Canyon; Μη ζηλεύεις λοιπόν γιατί σαν την Θεσσαλονίκη (όπως λέμε σαν την Χαλκιδική) δεν έχει! Να, κάτι τέτοια λέμε εμείς εδώ στο Ελλάντα...

Υ.Γ. Αληθεια, Πήλιο πότε πάτε; Θα κατεβούμε λόγω κατασκήνωσης υιού κι εμείς ένα Σ/Κ, τέλη Ιουνίου

Ανώνυμος είπε...

Ταξιδέψαμε και σήμερα.
Φτιάξαμε εικόνες, νοσταλγήσαμε μουσικές από αγαπημένες ταινίες,φανταστήκαμε άλογα να καλπάζουν και ανθρώπους να ζουν αυθεντικά, μακριά από ότι αναστατώνει και ταράζει,γαληνέψαμε!
Να 'στε καλά βρε κορίτσια.
ΝΙΝΑ

manetarius είπε...

Καλώστηνα (το μάζεψα σ'ένα να μην πιάνω πολύ χώρο) κι ας άργησε...στον εαυτό μου μιλάω μην ξαφνιάζεσαι!
Φανταστικά τοπία αλλά νομίζω οτι δεν θα τα επέλεγα. Μ' αγριεύουν λίγο τα μέρη που είσαι στη μέση του πουθενά, εκτός αν είναι θάλασσα!

Φιλιά πολλααααά!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αναστασία μου ,αν σε πάω στον Άγιο Αντώνιο και βγάλεις φωτο είναι ακριβώς έτσι σε μικρογραφία.Οπότε μη στεναχωριέσαι θα πάμε μια μέρα εκει και θα λέμε πήγαμε Αμέρική.
Σε φιλώ

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα Αναστασία και καλημερόφιλοι,
και γω δε θα επέλεγα να ζήσω σε μέρος μακριά από θάλασσα, αλλά για μια επίσκεψη καλά ήταν! Δεν ήταν τα πιο όμορφα μέρη που έχω δει και αν Επίκουρε εννοείς τον Άγιο Αντώνιο στον Όλυμπο (γιατί εκεί πήγε το μυαλό μου)είναι πραγματικά πολύ ωραία.
καλά ταξίδια με το νου και όχι μόνο, σε όλους!
Ιωάννα

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια είναι ότι και στο χωριό μου
από "κάνυονς"άλλο τίποτα(όταν ξαναπάω
θα μαζέψω υλικό να σου στείλω -υπάρχει
το μέσο πιά),αλλά κακά τα ψέματα από
μικρό παιδί ζω το παραμύθι της δύσης,
με τα καουμπόικα στην αρχή κι αργότερα
τα πλούζ ,τη τζάζ ,όλα σ ένα φόντο βαθύ
κόκκινο...έχω σημαδευτεί,γιατί να το
κρύψωμεν άλλωστε!
Στο Πήλιο είμαστε πάντα Αύγουστο,αλλά
για τώρα γιά τον Ιούνιο ίσως μέχρι τις 15
(28 ιουνίου έχουμε γάμο,πάλι)
Κατασκήνωση Αι Γιάννη να υποθέσω?

καλημέρα είπε...

Blogερωεξαφανίστηκα, συγγνώμη! Τρέχω όμως απίστευτα, προλαβαίνω μόνο στα κλεφτά να διαβάσω λίιιγο τα δικά σας blog να ρίξω μια ματιά και στο δικό μου.
Φιλιά σε όλους!

Νίνα,
είδες τι ωραία που είναι; Με τις φωτογραφίες παίρνουμε κι εμείς μια ιδέα για το πώς είναι κιι αλλού στον κόσμο!

Μανιταράκι,
πώς πάνε οι προετοιμασίες;Τι θες να σου στείλουμε από Θεσσαλονίκη;

Βαγγέλη,
είμαι σίγουρη ότι ξέρεις τα καλύτερα εδώ στα δικά μας τα μέρη!

Ιωάννα,
όπως βλέπεις μας ταξίδεψαν όλους οι εικόνες σου. Άντε, κανόνισε να βρεθούμε κι από κοντά, εντός ή εκτός Θεσσαλονίκης.

Κώστα,
αφού υπάρχει πλέον η φοβερή και τρομερή φωτογραφική μηχανή, μόλις βρεις χρόνο, περιμένουμε να δούμε τοπία, πράγματα και θαύματα. Κρίμα, στο Πήλιο - ναι, θα είναι ο μεγάλος στον Αη Γιαννη- θα πάμε όταν εσείς θα έχετε γάμο. Άντε, γλύτωσες φιλοξενία, κερασμα κλπ,κλπ ...

Ανώνυμος είπε...

Θα ξαναπάτε όμως,θα σας την έχω
στημένη ,δεν γλυτώνετε φιλοξενία, κέρασμα
κλπ,κλπ...

manetarius είπε...

καζάν ντι πί...:)))

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αναστασία ,δως μου ένα λεπτό να τα πω με την Ιωάννα.Ευχαριστώ για την άδεια.
Ιωάννα μου κατ' αρχάς ένα μεγάλο ευχαριστώ που μοιράστηκες της φωτογραφίες σου μαζί μας.Έστω και λοξά δια της ΚΑΛΗΜΕΡΑΣ.
Άγιος Αντώνιος ,υπάρχει και στον Όλυμπο? εγώ είχα κατά νου τον δικό μας της Θεσσαλονίκης μετά την Σουρωτή.
Πάντως αν οργανώσουμε εκδρομή όπου και αν πάμε καλά θα περάσουμε.
Άντε και καλή αντάμωση.
Αναστασία σε σένα μέχρι και την Κυριακή καλό κουράγιο.Άμα πάρουν φωτιά τα μπατζάκια σου βάλε φωνη να τα σβήσουμε.
σε φιλώ

καλημέρα είπε...

Ευχαριστώ πολύ Βαγγέλη μου!
Θα τα πούμε την Κυριακή στην Έκθεση Βιβλίου;

καλημέρα είπε...

Kώστα, θα χαρείς το ξέρω: τελικά το κέρασμα μάλλον δεν το γλυτώνεις, ερχόμαστε Πήλιο, μάλλον, στις 5-6 Ιουλίου!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σε όλους!
Πήγε το μυαλό μου σε ένα καταφύγιο (εγκαταλειμμένο)- τοποθεσία ψηλά στον Όλυμπο όπου πήγα μια φορά και μου άρεσε. Τον εδώ Άγιο Αντώνη δεν τον ξέρω. Ωραία η ανταλλαγή πληροφοριών ε;;
Καλό Σαββατοκύριακο!

Ανώνυμος είπε...

Τώρα μάλλιστα,πιθανότατα θα είμαστε,
θα το επιδιώξουμε δηλαδή.
Τώρα για καζαν ντιμπί(Μαρία said)
στο Πήλιο δεν έχουμε,...κάτι θα βρούμε!
Καλησπέρααααα!