Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

καλημερινες φωτογραφίες (μέρος Α) - καιρός ήταν!

Βράδυ Κυριακής. Έξω βρέχει, καθόλου άσχημα για τέτοια εποχή. Εδώ που τα λέμε καιρός ήταν. Νοέμβριος, πια. (άσχετο, αλλά πάντα έχω την εντύπωση οτι οι μήνες που έχουν αυτό το σύμπλεγμα -μβρ- είναι οι μήνες της βροχής, βροχή/όμβρος από εκεί το έχω συνδυάσει, σταματάω τώρα, γιατί αυτό το ένα φέρνει το άλλο τελειωμό δεν έχει σε μένα και μόνο καλό δεν είναι τις περισσότερες φορές)
Έχω ένα κάρο δουλειές, καλημερινές, του σπιτιού, διάβασμα, άλλες μια στoίβα, πού να σου λέω. Ένα διάλειμμα για μια μικρή ανάρτηση και επιστροφή αμέσως μετά.

Από όταν είχαμε πάει στα παραμύθια με την Ανθή τον Παναγιώτη και τις Πλειάδες ο Γιώργος Παπαντωνίου μου είχε στείλει φωτογραφίες κι ένα βίντεο, επιτέλους ας τις ανεβάσω. Επίσης η Τζένη Γεωργάκη μου έστειλε και τις φωτογραφίες από την τελευταία περιήγησή μας στην έκθεση των Καλινδοίων, τις ανεβάζω κι αυτές. Για όσους δεν ξέρουν ή δε θυμούνται, ας το γράψω πιο αναλυτικά. Στις 2 Νοεμβρίου πήγαμε το μεσημέρι στις 12 στο Αρχαιολογικό Μουσείο για την προαναφερθείσα έκθεση και το ίδιο βράδυ στην Ούγκα Κλάρα για την πρεμιέρα της παράστασης με τα παραμύθια, εκεί οι φίλοι της Καλημέρας έίχαν μια ειδική τιμή εισιτηρίου( 7 αντί 15 ευρώ που είναι η κανονική τιμή). Από εκείνη τη μέρα περιμένω κι άλλες φωτογραφίες, ας ανεβάσω σε πρώτη φάση αυτές και τις υπόλοιπες μόλις έρθουν.

Και δεν είναι μόνο αυτές οι φωτογραφίες που σας χρωστάω. Έχω και ακόμη παλαιότερες, από το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, όπου πήγαμε και παίξαμε στις 28 Σεπτεμβρίου, από εκεί μου έδωσε ήδη φωτογραφίες η Λαμπρινή, αλλά έχω κι εγώ στο κινητό και..δεν μπορώ να τις πάρω, μη ρωτάς γιατί, γιατί στα κινητά είμαι στούρνος, για αυτό. Θα ρωτήσω κάποιον αύριο να ανεβάσω κι αυτές, πριν έρθουν ...Χριστούγεννα. Κάτσε τώρα που λέω όλες τις φωτορεπορταζιακές μου εκκρεμότητες να τσεκάρω και τις υπόλοιπες, να με εκθέσω και να αναγκαστώ να τρέξω λίγο όχι τίποτες άλλο, αλλά έρχονται και τα προσεχώς και μετά είναι που μαζέψω πολλά θα τα βρω μπαστούνια. Λοιπόν, έχουμε και τις φωτογραφίες από τη βραδιά με τα παραμύθια στο Αρχαιολογικό Μουσείο, το Σάββατο 27Σεπτεμβρίου (Ευρωπαϊκές Μέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς, θυμάσαι;)το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και την έκθεση του Γαϊτη και ελπίζω όχι άλλες, ή κάνω λάθος;

Πάμε λοιπόν...

2 Νοεμβρίου, μια ακόμη περιήγηση με την καταπληκτική Τζένη Γεωργάκη στην έκθεση με τα ευρήματα της αρχαίας Μακεδονικής πόλης των Καλινδοίων. Καινούριοι φίλοι, που δεν είχαν προλάβει να δηλώσουν συμμετοχή την προηγούμενη φορά που είχαμε πάει στο Μουσείο για αυτήν την έκθεση, νάμαστε λοιπόν στο Αρχαιολογικό Μουσείο ξανά, ένα μουσείο που για την παρέα της Καλημέρας είναι πλέον νομίζω γνώριμο και πολύ οικείο.
μαζευομαστε σιγά-σιγά:

κατεβαίνουμε στην έκθεση:



νάμαστε:
















και η καθιερωμένη "οικογενειακή" μας, με μικρές απώλειες, καθώς μερικοί έπρεπε να φύγουν αμέσως μετά την περιήγηση:












"Της Ομορφιάς Γινάτι", Ανθή Θάνου στα παραμύθια, Παναγιώτης Κούλελης στις μουσικές, Πλειάδες στα πολυφωνικά τραγούδια. Μαγική Βραδιά. Πήγαμε την Κυριακή 2 Νοεμβρίου.
Τις φωτογραφίες και το βίντεο τράβηξε ο Γιώργος Π. Όπως μου έγραψε και ο ίδιος χωρίς φλας και με όχι την καλύτερη γωνία λήψης δεν είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικές της βραδιάς, αλλά ας τις μοιραστούμε και θα βγάλουμε κι άλλες καλύτερες, ε, Γιώργο;




Οι υπόλοιπες εδώ: http://picasaweb.google.gr/georgepap31/Pleiades

και το βίντεο:


Να και το τραγούδι, το Νανούρισμα, από την παράσταση της Πειραματικής Σκηνής της Τέχνης, "Σαράντα Κλειδιά", η μουσική του Κώστα Βόμβολου, τα λόγια είναι στίχοι παραδοσιακοί. Χάρηκα πολύ που άρεσε τόσο πολύ και σε τόσους πολλούς φίλους της Καλημέρας.




Αστεία-αστεία πέρασε η ώρα. Τα λέμε το πρωί με νέα που έρχονται και εντυπώσεις για αυτά που πέρασαν.
Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραίες που φαίνονται οι συναντήσεις της Καλημέρας, άντε να δω πότε θα μπορέσω να έρθω κι εγώ σε κάποια! Σας ζηλεύω πολύ.
Μυρτώ

καλημέρα είπε...

Μυρτώ,
γιατί δεν έρχεσαι κάποια φορά; Δες πότε σε βολεύει και κανόνισέ το!