Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

διαλειμμα, στείλε τον τραγουδιστή στο πόδι σου

Σ'αυτό τον κόσμο
...
πού να βρω χώρο τον Παράδεισο να χτίσω
ποιους εφιάλτες πρέπει πρώτα να γκρεμίσω
...
Σ'αυτό τον κόσμο τον μικρό τί να σου κάνω,
δεν έχω δύναμη καρδιά μου να σου δείξω,
μόνο τα χέρια μου μπορώ να σου ανοίξω,
έν'άλλο κόσμο δίπλα μου να περιμένεις






Μια νύχτα θα 'ρθει από μακριά, βρε αμάν αμάν
αέρας πεχλιβάνης
να μην μπορείς να κοιμηθείς, βρε αμάν αμάν
μόλις τον ανασάνεις...






Θα προσπαθήσω να περάσω απ' τα χρόνια
όπως περνάει από το δρόμο ένα παιδί
φάλτσα σφυρίζοντας και με λυτά κορδόνια
θα φτάσω απέναντι να κλείσω τη γιορτή
...
Και θα στήσω σημαίες στις κορφές μου
για να φαίνονται οι αντοχές μου
Με μια πίστη μισή και στο χέρι μια ευχή
λίγη άμμο απ' τις ακρογιαλιές μου






Διαλειμμα. Στείλε τον Τραγουδιστή στο πόδι σου...



11 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!

Μικρές ανάσες είπε...

!!!!!!!!!!!

effie... είπε...

Καλησπέρα Αναστασία μου...ωραίες μουσικές και λόγια !!! Με προβλημάτισες με τον τίτλο, παίρνω το θάρρος και στέλνω κι εγώ έναν Τραγουδιστή στο πόδι μου... www.youtu.be/hTLdSWcrVoE

...Άμα θα 'ρθει η ώρα να ψυχορραγείς
κέντα ρυθμούς ζωής.
Πρέπει να πεθάνεις και να αναστηθείς
ρέντα υπομονής.

Χάρο χάρο σ' έκανα κουμπάρο
κι ήταν μια φορά
σε ήρεμα νερά
που κάναμε τσιγάρο.

φιλιά :-)

Thalassenia είπε...

Μείνε όρια, στητή, καμαρωτή, υπερήφανη και γελαστή.

Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Ώρα για αασυγκρότηση δίσκου.
Καλημέρα!
AnD

καλημέρα είπε...

καλημέρα Ηφαιστίωνα! Αργω αλλα είμαι εδώ, φιλια!

καλημέρα είπε...

Μικρές Ανάσες,
μια μεγάλη καλημέεερα!

καλημέρα είπε...

Έφη,
το youtube-link δεν με βγάζει πουθενά, δυστυχώς, θα μου το ξαναστείλεις;
ευχαριστώωω!

καλημέρα είπε...

Θαλασσενια μου,
στα μισα δύναμαι να ανταποκριθώ, εκείνο το στητη με δυσκολευει (μ' επιασε η μεση μου, άστα να πανε...), αλλά το παλεύω με καλές προοπτικές, καλυτερευω, καλυτερευω...
Πολλά πολλά φιλιά!!!

καλημέρα είπε...

καλημέρα AnD,
πώς πάει η ανασυγκρότηση;

effie... είπε...

...ώχ ο δικός μου τραγουδιστής έχασε τον δρόμο του !!! στο ξαναστέλνω :-) φιλιά
http://www.youtube.com/watch?v=hTLdSWcrVoE