Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

μια ευχή

Κατάλαβες τώρα; Εκείνο μου φταίει, το άλλο δεν είναι όπως θα'θελα, το 'να ετσι τ'άλλο αλλιώς και ξαναματακαταλήγουμε στο πιο απλό και αυτονόητο, την υγεία μας.
Από το πρωί, άλλα ήθελα να σου γράψω, χαρούμενα, για πραγματα που έρχονται, για κατι που είδα χθες κα μου άρεσε τοσο πολύ, για εκείνο που διαβασα κι αυτό και το αλλο, κι ενα νεο γύρισε αλλού το δρόμο. Η αδελφή μιας φίλης χρειαζεται τη θετική μας σκέψη. Για να βγει νικήτρια από μια δύσκολη μάχη. Άκουγα τη φίλη μου σήμερα στο τηλεφωνο, ενα πλάσμα χαρούμενο, δυναμικό, φωτεινό και αισιόδοξο όσο δεν φανταζεσαι, συντετριμμένη. Φιλενάδα, είμαστε όλες εδώ. Οι φίλες σου, το ξέρεις. Με μια ευχή, να πανε όλα καλά.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στέλνω και τη δική μου θετική ενέργεια.
Ελπίζω να φτάσει...

Hfaistiwnas είπε...

Μακάρι όλα να πάνε καλά!!!
Το εύχομαι!

Ανώνυμος είπε...

Και είναι αυτές οι ώρες που σκουπίζεις τα δάκρυα από το πρώτο σοκ της κακίας είδησης ,αναστυλώνεις το μπόι σου ,γεμίζεις θετική ενέργεια με μια βαθιά ανάσα και στο ξεφύσημα της ,ονειρεύεσαι την μορφή της να είναι γερή χαρούμενη ανάμεσα μας .Σαν να την καλείς από τον χρόνο του τίποτα ,πίσω στο τώρα .Μια ευχή με μια προσευχή να είναι σύντομα γερή η Γεωργία στο μωρό της ,στην αδερφή της ,την γλυκιά μας φίλη .
ερη

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα όλη μερα,καλό μήνα Απρίλη!

Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να βγει νικήτρια απο την δύσκολη μάχη η αδερφή της φίλη σου, Αναστασία.

πολλές αναρτήσεις βλέπω, θα ξαναμπώ για να τις δω!

καλημεροσπεροφιλάκια σ όλη την καλημεροσπεροπαρέα!

Κατερίνα-katerina

Unknown είπε...

Κι εγώ θέλω να στείλω την θετική μου ενέργεια για να πάνε όλα καλά... Εύχομαι σε όλους καλό μήνα...

fvasileiou είπε...

Τα χαρούμενα, τα όμορφα, τα ευχάριστα, τα ελαφρά, περνάνε και ξεχνιούνται. Και -τι παράξενο!- η ζωή μας αποκτά βάρος και σημασία από τα βαριά, τα δυσάρεστα, τα άσχημα, τα λυπημένα. Αυτά σμιλεύουν μέσα μας.

Να πάνε όλα καλά!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.θΩΜΑΗ

Άιναφετς είπε...

Δεν ξέρω ποιος μας συντόνισε Αναστασία μου...αλλά αυτή την βδομάδα η ανάρτηση μου έχει τίτλο "τρεις ευχές"...
Και όταν κανείς κάνει τρεις ευχές, η πρώτη ΠΡΕΠΕΙ να έχει πάντα σχέση με την υγεία...έτσι εύχομαι μέσα από την καρδιά μου...ΥΓΕΙΑ και όλα θα ξεπεραστούν...

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι ολόψυχα στη φίλη και σε όλους όσους περνούν παρόμοιες δυσκολίες κουράγιο και δύναμη. Να μπορούν πάντα να χαμογελούν και να βγουν νικητές στη δύσκολη μάχη που έχουν να δώσουν.
Πασχαλίνα

καλημέρα είπε...

Να είστε καλά όλες και όλοι για τις ευχές σας.
Δεν είμαι εγώ αρμόδια να απαντήσω, αλλα οι ευχές μας πηγαίνουν για τον καλύτερο σκοπό και απο καρδιάς, είμαι σίγουρη για αυτό.

AnD, Ηφαιστίωνα, Έρι, Κατερίνα,
Eva Z.(καλώς ήρθες! Αν έχεις blog, επειδή δεν μπόρεσα να καταλάβω, πες μου το, αν θες)
Φώτη, Θωμαή, Στεφανία, Πασχαλίνα,
σας ευχαριστώ όλες και όλους.

nikiplos είπε...

ευχή, φιλιά κι αέρας ανοιξιάτικος δροσερός...
ούριος να πάνε όλα καλά ...

καλημέρα είπε...

ευχαριστώ νίκιπλε,
σε καλησπερίζω...