Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Tις νύχτες του καλοκαιριού,

με απλά πραγματα γίνονται θαυματα. Μαμα και κόρη "βγηκαμε" έξω, όχι μακριά, μη φανταζεσαι, μεχρι το μπαλκόνι μας. Στρώσαμε το τραπεζι, ξαφνική ιδεα, με ό,τι είχαμε, είναι ωραίο να "βγαίνεις εξω" με τις πυζαμες. Μιλούσαμε, λεγαμε τα δικά μας, την άκουγα, χωρίς τίποτε αλλο να αποσπα την προσοχή μας, κανουμε τις πιο ωραίες κουβεντες. Τι την ενοχλεί, τι σκεφτεται, τι νιώθει. Τίποτα δε ρωτάω, εκείνη μιλάει, ρωτάει πώς μου φαινεται αυτό ή πώς νιώθει για εκείνο, ή απλά λεει"να σου πω..." και αρχίζει...

Μετα παίζαμε, διαφορα, γελούσαμε με μικρα, χαζά, μετρούσαμε τις ...πατούσες μας, λεγαμε λόγια του σπασίκλα που μας αρεσει (βγαίνει και ταινία το ξερεις;), λεγαμε ποια ταινια μας αρεσει, είχαμε δει και δυο τις τελευταίες μέρες και ειχαμε να πούμε διαφορα και στο τελος παίξαμε ενα παιχνίδι που πολύ μας άρεσε. Μοιραστήκαμε μικρα χαρτακια, η μια εγραφε συναισθηματα ή αλλη φρασεις και μετα παίρναμε η καθε μια από ενα χαρτακι της καθε στοίβας και έπρεπε να πούμε τη φραση που μας τυχαινε με τον αναλογο τρόπο. Δεν ξερω πώς σου φαίνεται αλλα εμείς περασαμε καταπληκτικά. Ήταν τόσο ωραίο βραδυ.
Το "καλοκαίρι στην πόλη", χρειαζεται τους τρόπους του για να περναει όμορφα.

Σήμερα το πρωί, αδεια απο το ραδιόφωνο, και τη Δευτερα το ίδιο για να τελειώσω καποιες δουλειές, επιστροφή στην εκπομπή την Τρίτη.
Είναι κιόλας βραδυ. Όλες οι δουλειές μπορεί να μην έγιναν αλλά δεν είναι αυτό το βασικό. Άλλα είναι. Και για αυτα νιώθω τυχερή. Τα άλλα θα γίνουν. Όταν και όπως πρεπει.

10 σχόλια:

Ιωάννα είπε...

Tην επόμενη φορά να μάς καλέσετε κι εμάς!
Το μενού τι συμπεριελάμβανε;
Α! και παρεμπιπτόντως όταν έρθουμε θέλω να ανάψεις και για τη χάρη μας ρεσώ.

Υ.Γ. Πρώτο σχόλιο!
Ηφαιστείωνα σε πρόλαβα και συγνώμη.
Το στέλνω γρήγορα γιατί ίσως με προλάβεις.Έφυγεεεεε!

anthivolon είπε...

Όμορφες που ΄ναι αυτές οι στιγμές!!! Να μπορείτε να τις έχετε συχνά, είναι στο χέρι σας και ειδικά στο δικό σου Αναστασία μου!! Άκου την τώρα, σ'αυτή την ηλικία σε έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ, θέλει να λύνεις τις απορίες της, να επιβεβαιώνεις αυτά που νομίζει αυτή σωστά, να ανταλλάσει μαζί σου απόψεις, θέλει να την ΑΚΟΥΣ..... Χαίρομαι για αυτήν την όμορφη σχέση που έχετε.
Χαίρομαι επίσης που σε νιώθω φίλη μου!!!
Φιλάκια

Thalassenia είπε...

Κι εγώ νιώθω τυχερή που σε γνώρισα.
Ναι είσαι τυχερή!!!
Αλλά δεν το πιστεύω ότι δεν μιλούσες και άκουγες μόνο.
Μμμμμ το κορίτσι σε κάνει καλά νομίζω, χαχαχα.

Φιλιά θαλασσένια και στις δυό.

καλημέρα είπε...

Ιωαννα, μανα ξενύχτισσα,
και βεβαια θα σας καλέσουμε, και με ρεσώ και με ό,τι φαγητό αγαπατε και με λαχταριστό επιδόρπιο, έτσι θα σας αφήσουμε;

Υ.Γ. Ο Ηφαιστίωνας, πήγε διακοπές, λες; Για να παω μια βόλτα απο το blogόσπιτό του να δω.

καλημέρα είπε...

Μπέττυ,
αυτή η ξαφνική μικρή κίνηση δε φανταζεσαι πόσο αλλαξε τη μέρα μας. Το απόγευμα ήταν σε υπερενταση, όλα της έφταιγαν, η εφηβεία με τις ευαισθησίες της. Μετα το δείπνο και τα παιχνίδια μας, η νευρικότητα εγινε καπνός. Αχ, το γελιο και η κουβεντα είναι ιαματικά.

Και όταν είναι έτσι, μου λεει όσα την απασχολούν και πόσο δίκιο εχεις, να την ακούω έχει αναγκη, και τίποτα να μην πω, αυτή είναι καλύτερα μετα.

Σε φιλώ πολύ φιλενάδα,
ριξε μια ματια στη θαλασσα και για μενα σήμερα, καλά;

καλημέρα είπε...

Θαλασσενια,
δεν το πιστευεις ότι δε μιλούσα εγώ, ε; Μα απορώ γιατί! Μιλάω πολύ εγώ; Τσ, τσ, τσ, χαχαχα, συκοφαντίες...
Πάντως καποιες φορες (χμ, λίγες...για να μην παίρνουν και θαρρος μερικοί μερικοί...) δε μιλάω πολύ, και μαλλον εχεις δικιο, με αυτό το κορίτσι βρηκα το μάστορή μου. Αμα πρεπει να ακούω, ξερω να μην μιλαω, και εδώ πρεπει.

Κι εγώ το ίδιο τυχερή νιώθω να το ξερεις,
φιλιά!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αυτές οι τρυφερές σχέσεις, οι ζηλευτές!
Είναι ότι πιο όμορφο σου χάρισε η ζωή!
Για να μπορεί να σε εμπιστεύεται φαντάζομαι την σχέση σας δεμένη με κόμπους άλυτους...
Αναστασία μου φιλιά!!
Σας καμαρώνω!!!!

anthivolon είπε...

Μόλις τώρα κατάλαβα ότι δεν είχα μπει στη λίστα των αναγνωστών σου και έσπευσα αμέσως να το κάνω..... Εκ παραδρομής φαντάζομαι θα έγινε....δεν έγινε συνειδητά.
Φιλάκια πολλά

Είπα κι εγώ... λείπει ο Μάρτης απ'τη Σαρακοστή;

καλημέρα είπε...

Μακάρι να είναι έτσι παντα! Οι σχεσεις δοκιμαζονται Αντιγόνη μου,ακόμα και με τα παιδιά μας τίποτα δεν είναι αυτονόητο νομίζω, αλλα για την ώρα όλα καλά, ευτυχώς.
Nιώθω πολυ όμορφα όσο εχει την άνεση και μου μιλά για αυτα που την απασχολούν, όσο με ρωταει για ό,τι θελει. Δε θελω να την πιέζω, την αφήνω με το χρόνο της και αν όχι απο την πρωτη στιγμή σε λίγο παντα ερχεται να μου πει κατι που συνεβη. Ευτυχώς το ζω αυτό με τα παιδια μου, τυχερή είμαι.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Καλό μήνα!
Φιλιά!

καλημέρα είπε...

Μπέττυ μου,
δεν το είχα δει, και να το ειχα δει δηλαδή, σιγα μη πίστευα ότι σημαίνει κάτι.
Πολλά φιλιά
και
Καλό μήνα να έχουμε!!!