Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Mad World

(απο τον Θωμά, "κλεμμένο")

10 σχόλια:

Dimitris είπε...

Ωραίο τραγούδι και πολύ ωραίο βίντεο Αναστασία.
Καλό βράδυ.

VAD είπε...

ela στο μπλογκ,να κανουμε λιγο χαβαλε,σου εχω αξιωμα:)

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο βίντεο Αναστασία.
Νιώθω νάνοίγει η ψυχή μου με τέτοια θεάματα.

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Πολύ ωραίο το τραγούδι και το βίντεο πολύ πρωτότυπο!! καλημερα!!

καλημέρα είπε...

Ακριβώς το ίδιο ειπα κι εγω όταν το είδα, Δημήτρη,
καλησπέρα!

καλημέρα είπε...

VaD,
πέρασα,
χαχαχα, και γελασα με την ψυχή μου,
φιλιά!

καλημέρα είπε...

AnD μου, μία απο τα ίδια!!!

καλημέρα είπε...

δήμητρα,
τι ωραία ιδεα, ε; ευφανταστη εικονοποίηση και ωραίο τραγούδι,
φιλια σε όλους σας, καλό καλοκαίρι!

☆sapphire είπε...

I love this song! Thanks!

καλημέρα είπε...

☆sapphire,
thanks!